LASSE ÄR KUNG! Hör du det din lilla hora.

Jag måste bara säga en sak riktat mot den lilla horan och kanske lite mot emot där i slutet, Lars Winnerbäck är helt underbar och hans låtar är hur bra som helst.. det kanske är så att du bara är jätte glad hela tiden och sådär men om man är som mig (en deppig jävel) så är det jätte skönt att höra hans texter.
  Så kan inte alla sluta att hoppa på varandra hela tiden och säga vad man ska och inte ska lyssna på och vem som har bäst musiksmak osv. ALL musik är bra i lagom mängd. Sedan är ju Chris Brown hur bra som helst även fast han inte skriver sina texter själv (vilket jag tror att han inte gör) och är en fet misshandlare men det är lugnt komigen han har ju en änglaröst liksom.


Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna
,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna

HUR BRA INLEDNING I EN LÅT ÄR INTE DETTA DÅ???!!!! Av. LARS WINNERBÄCK. JUSTE! ÅH det kändes skönt *pust*
/ The psychobitchaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0