the saving

Hej mina kanelbullar! Nu är det såhär att jag har kommit, likt stålmannen himself, för att RÄDDA denna blogg som håller på att gå under...... The foppatoffel har det klagats på tillräckligt så jag hoppar direkt vidare till min kära kollega The Hoe. Ditt lilla försök till musikinlägg var väl helt okej men..... Broder Daniel mitt hjärta, har du ens hört en låt?? NEJ JUSTE. Fuck off and die. Kent är Sveriges stolthet och rock kan du inget om tyvärr. Sen får jag till min förfasan se att The Psychobitch langar den fetaste hyllningen någon någonsin skådat till ingen mindre än vår egen smygpedofil Lars Winnerbäck. Nej. NEJNEJNEJNEJ. Detta lik som gav honom en mikrofon från första början............ DRA! Lard Winnerbäck förtjänar ett öde värre än döden (REMIX KENT 4LIFE!). Och även fast jag inte orkade läsa hela Hoes nästa inlägg så vart jag en stolt momma. Keep up the good work! Sen kommer mitt älskade lilla Emo och slänger in Losing You MEDANS jag lyssnar på den, ain't life beautiful? Dagens skönaste ska du ändå ha credd för Psychobitch som skapade Veckans Fuling! Det gillareviiiie(skriver så att ingen ska förstå vem jag är??)

Men kära läsare, sånt HÄR ska ni lyssna på och inte!

+
Lady Gaga
Kent
Smashing Pumpkins
Gwen Stefani
Christina Aguilera
Ladytron
Depeche Mode
Ladyhawke
Chris Brown
Armin Van Buuren
Dj Tiesto
Katy Perry
Felix Da Housecat
Anna Ternheim
Britney Spears
T.I.
Lil Wayne
Keri Hilson
Kylie Minouge
Justin Timberlake
Marilyn Manson
Nine Inch Nails
Blue Foundation (bara eyes on fire men ändå den är GRYM mannen)


-
LARS WINNERBÄCK DITT SLUSK
Kanye West (tror haneeee kung??? och vem byter inte kanal när The Voice FORTFARANDE envisas med att köra slagdängan "Love Lockdown" 30 gånger per dag???????????)
Jonas Brothers aka Disneychanelbrothers?
Taylor Swift or whats her name....
Rihanna... come on man... pallar man hennes gnälläckelröst i en minut till!! Så jävla uttjatad



Tack för mig och dagens undervisning!
The Bitterfitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0