I försök att rädda Sverige del. 1

HEJ BITCHES
redan strömmar läsarna in och pressen ökar..herregud hörni!

så nu tänkte jag rädda er allihopa från er själva och allt vad som finns i era iPods. de ska BORT!
detta får inte finnas:
* rock (nu kommer en av mina blogg-kompanioner bli arger, men fuck henne ellerhur? aa!)
* jazz (? finns de nån som har de..ew..)
* tokio hotel
* broder daniel
* kent (förutom dom bra låtarna, typ socker, utan dina andetag)
* lars winnerbäck
* punk
* carola
* svensk hiphop (undantag: timbuktu)

byt nu ut allt detta mot skön musik!
detta måste finnas:
* chris brown
* gavin degraw
* kanye west
* t.i
* lady gaga
* the fray
* all american rejects

och helt ärligt nu..hur tänkte ni, när ni röstade fram vårt svenska bidrag till eurovision?
eller vänta, hur tänkte ni när ni ens kollade på den där skiten?

hur ska jag rädda landet nästa gång? kanske lära er vilka serier man får kolla på och inte..hm..

/da HOE



ps. sorry emo jag hade inte ens sett att du skrivit om detta nyss hahah..ops :)

Kommentarer
Postat av: ARGT EMO!

Okej, vad är livet utan rock och punk? Fy hoe, fy!

2009-05-18 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0