heii

tydligen är jag för snäll mot folket inser jag när jag kollar igenom dom andra inläggen.
så nu ska jag vara ritkigt aaarg..
listan kan bli lång på folkjag hatar, men de här är de som hoppar upp i mitt huvud först liksom:

* folk som är jättetjocka och gråter ut i tv-shower för att de är så synd om dom..
* folk som är jättetjocka, och som FÅR hjälp med att äta rätt och gå ner i vikt, men ändå SUMPAR DE! (ja, jag pratar om dom i "du är vad du äter"
* folk i allmänhet som söker till ensam mamma eller bonde söker fru eller nått.. de måste vara de pinsammaste jag vart med om. alltså när man kollar, man skäms ju liksom..
* folk som i allmänhet är famewhores. utmärkt xempel, "färjan-håkans" flickvän??? liksom va?? vem är färjan-håkan? och vem fan är hon?? och vad fan är grejen med henne HIDEOUS TÄNDER?? herrrregud..
* "kändisar" som inte kan gå vidare i livet, utan måste stanna kvar genom att vara med i hårfärgningsreklamer, TEX pernilla wahlgren..OSCH!!
* folk som blir md barn och då känner att de är nödvändigt att göra en blogg som heter tjej, deras ålder, och en eller tvåbarnsmamma eller nått sånt nice. och de värsta i det här är väl att vissa av dom har riktigt många läsare..
* folk som är fertila (heter de de om man inte kan få barn?) och typ tycker att unge tjejer som gör abort är dumma i huvet. jag förstår att de är lite irrriterande att nån liten brud som är 15 år likso mblir med barn och sen bara "kastar bort" den möjligheten, men hade de vart bättre om dom behållt de och dragit ner bebisens liv ner i skiter också? nej det hade de inte.. bruden hade blivit lämnad, sen hade hon hoppat av skolan, hennes föräldrar hade hatat henne och så hade dom få bo på gatan hela familjen (hon och hennes äckliga lilla spädbarn, för lets face it, barn är inte söta förrän dom blir typ 3-4).
* folk som BLIR fjortisar i 17-års ålder. liksom de hade varit heelt naturligt i typ 7an, men i gymnasiet.. naah
* folk som är så jävla rädda för människor, att dom tp i en affär så kanske dom vill komma förbi, men då vågar som inte säga "ursäkta, kan jag få komma förbi?" så då bara står dom där och ser jätterädda ut och biter sig i läppen.. liksom vad är problemet??? och sen blir de värsta kön för att den där människan inte kan öppna käften..
* folk som ser klart och tydligt att man vill komma förbi, och tp ändå står där och är äckliga..
* killar som är jättesmala och ynkliga, och blir tillsammans med första bästa fetto. till alla par därute som känner igen detta; ni äcklar mig! de ser inte rätt ut.


hinner fan inte skriva allt nu.. PEACE :)
the hoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0