En saga

Igår gick jag och Emo ner till en liten skola i våran by där vi satte oss på vårat favorit ställe och klunkade några cider.. OCH självklart eftersom att det är mig vi snackar om så skickades det iväg några "fylle" sms till en viss mr M. Det slutade med att jag bara skämde ut mig och självklart var det Mrs Emo som stod bakom mitt nederlag. Strax därefter kom L.
Vi fick nästan skjuts av Huss, men det slutade men att _ _ _ _ _ _ _ _ offtade sig och gav oss fylleas skjuts istället so bless her!
 Vi träffade ganska smaskigt folk och hamnade i en frään lada med ett soft dansgolv och det lovades en fet efterfest kan jag säga.. men som alla vet har vår kompis det lite knapert att fixa softa folk till sådanna tillställningar så vi åkte hem och fick våran skönhets sömn istället !

PS. ISAK är väääääldigt snygg. Vill ha / The Psychobitch
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0